Home Știri Dacia Jogger Hybrid 140: Prețurile din România ale primului hibrid Dacia

Dacia Jogger Hybrid 140: Prețurile din România ale primului hibrid Dacia

de Dan Damian
Prețuri Dacia Jogger Hybrid 140

Dacia a deschis astăzi comenzile pentru Dacia Jogger Hybrid 140, primul model hibrid din gama constructorului român.

La mijlocul lunii decembrie a anului trecut, Dacia anunța că va deschide comenzile pentru primul său model full-hibrid, Dacia Jogger Hybrid 140, care va fi și cea mai puternică versiune a modelului Jogger. Iată că acest lucru s-a întâmplat și avem acum prețurile acestui model pe piața din România.

Dacia Jogger Hybrid 140 este oferită începând cu echiparea Expression și are un preț de bază de 23.750 euro, în versiune cu 5 locuri. Dacă vreți 7 locuri, plătiți în plus 900 euro (adică 24.650 euro). Iată ce oferă modelul hibrid românesc la acest nivel de echipare, printre altele: faruri de zi LED tip semnatura luminoasa “Y”, faruri “eco-LED” (faza scurta LED – faza lunga halogen), geamuri electrice față/spate, computer de bord, climatizare manuală, oglinzi ajustabile electric (încălzite), volan îmbrăcat în piele ecologică (ajustabil pe înălțime și adâncime), cruise control, frânare automată de urgență, frână de parcare electrică, Media Dusplay cu ecran de 8 inchi, 4 difuzoare pentru sistemul audio, scaun șofer reglabil pe înălțime, senzori parcare spate, ștergătoare cu senzor de ploaie, bare plafon modulabile, etc.

Dacia Jogger Hybrid 140

Opțional, pentru versiunea Expression se pot comanda: pachet Confort (card acces tip “mâini libere” – 200 euro), pachet Techno (Media Nav, display de 8 inchi, navigație, 6 difuzoare – 300 euro), climatizare automată – 200 euro și scaune față încălzite – 150 euro.

Următorul (și cel mai bun) nivel de echipare pentru Dacia Jogger Hybrid 140 este Extreme, la prețul de 24.600 euro. La fel, pentru versiunea cu 7 locuri trebuie să plătiți în plus 900 euro (25.500 euro). La acest nivel de echipare, pe lângă ceea ce oferă Expression, găsim și cardul de acces tip “mâini libere” inclus, la fel și climatizarea automată, cameră video pentru marșarier, antenă tip aripioară de rechin, etc. Opțional, se pot comanda: Pachet City (senzori pentru unghiul mort, senzori parcare față/spate – 200 euro), Pachet Techno (Media Nav, display de 8 inchi, navigație, 6 difuzoare – 300 euro) și scaune față încălzite – 150 euro.

De asemenea, Dacia Jogger Hybrid 140 vine în echiparea standard cu tablou de bord digital, cel prezent pe nivelul de bază al modelului Clio cu același sistem de propulsie.

Expression 5 locuriExpression 7 locuriExtreme 5 locuriExtreme 7 locuri
23.750 euro24.650 euro24.600 euro25.500 euro

Primul hibrid românesc este propus cu o paletă de 5 culori: Arctic White (inclus în preț) și Schiste Silver (culoare nouă), Terracotta Brun, Lichen Kaki și Urban Grey, fiecare dintre acestea pentru 460 euro în plus.

Caracteristici tehnice

Dacia Jogger Hybrid 140 are un motor termic de 1,6 litri și 90 CP, la care se adaugă un motor electric de 50 CP, cu rol de propulsie și un alt motor electric cu funcție de demaror/generator. Puterea combinată este de 140 CP, transmisă punții față prin intermediul unei cutii de viteze automată, cu 4 trepte pentru motorul termic și două trepte pentru cel electric. Transmisia este o creație proprie a inginerilor Renault. De altfel, întregul sistem hibrid de propulsie este preluat de la Renault Clio E-Tech. Bateria modelului Jogger Hybrid are capacitatea de 1,2 kWh (0,85 kWh net) și este plasată sub planșeul portbagajului, în locul roții de rezervă, acolo unde se afla și rezervorul de gaz pentru versiunea Eco-G a modelului Jogger. În acest fel, bateria nu afectează cu nimic spațiul interior sau de depozitare al mașinii.

Dacia Jogger Hybrid 140

Bateria se încarcă în timpul mersului, la frânare și decelerare și poate fi ajutată să facă mai eficient acest lucru prin utilizarea funcției “B” a transmisiei. De altfel, Dacia Jogger Hybrid pleacă întotdeauna în mod electric de pe loc și, spune Dacia, poate ajunge să fie propulsată strict electric până la 80% din timp, la rularea în mediul urban. Oficial, consumul este cu 40% mai redus decât cel al unui motor termic echivalent, în ciclul urban. Autonomia oficială a mașinii este de 900 km, calculată la nivelul consumului mediu. Dacia oferă 8 ani garanție pentru bateria de tracțiune, în limita a 160.000 km.

Cu ocazia publicării listei de prețuri, aflăm și consumul oficial (mixt) al mașinii: 4,8 l/100 km.

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.