Home Știri De la Clive Owen la Scott Eastwood – promovare de Hollywood pentru BMW Seria 5

De la Clive Owen la Scott Eastwood – promovare de Hollywood pentru BMW Seria 5

de

Prima prezentare a Noului BMW Seria 5 a fost sub forma unui scurt metraj BMW Films cu actorul Clive Owen în prim plan. Lansarea proiectului a avut loc în toamna anului trecut, iar România a fost ţara premierei europene, în cadrul festivalului „Les Films de Cannes à Bucarest”. Acum, lansarea noului BMW Seria 5 este marcată de campania internaţională „BUSINESS ATHLETE”, cu actorul Scott Eastwood (Suicide Squad, Fury, The Longest Ride) în prim-plan. În România, campania debutează pe 20 februarie la TV şi este susţinută de o comunicare amplă în print şi on-line.

Lider global al segmentului: BMW Seria 5
Cu aproximativ 7,9 milioane de unităţi vândute, BMW Seria 5 este una din principalele game de modele BMW. Numai a şasea generaţie a fost aleasă de peste 2,1 milioane de clienţi, ceea ce a făcut ca automobilul să fie lider global al segmentului premium din clasa superioară.

Cea de-a şaptea generaţie BMW Seria 5 este pregătită să păstreze această poziţie de lider. Cu un comportament dinamic de excepţie, un pachet fără egal de sisteme de asistenţă, conectivitate unică şi funcţii intuitive de control, modelul stabileşte noi standarde în lumea auto. Printre dotări se numără şi cea mai nouă generaţie iDrive cu garfică îmbunătăţită şi display central prin touch, control prin gesturi şi BMW Head-Up Display – acum cu o suprafaţă de proiecţie mai mare cu 70%. În combinaţie cu serviciile din portofoliul BMW Connected şi alte inovaţii absolute în industrie precum On-Street Parking Information* (informaţii despre locurile de parcare stradale) şi Remote 3D View* (imagine 3D de la distanţă), acesta transformă noul BMW Seria 5 Sedan în automobilul business suprem.

Comunicare digitală fără precedent înainte lansării
Actuala campanie a început deja din 2016, cu numeroase activităţi premergătoare lansării, în peste 40 de pieţe de pe mapamond. Orientată în principal pe canalele digitale, comunicare este în conformitate cu rolul de pionierat pe care BMW Seria 5 îl are în conectivitate şi digitalizare. Numeroase teasere referitoare la BMW Connected şi condusul parţial autonom au atras atenţia imediat, evidenţiind inovaţiile noului BMW Seria 5. Chiar primul post al actualei campanii a generat peste 18 milioane de contacte pe Facebook şi peste 24 de milioane pe Instagram.

O componentă suplimentară a campaniei digitale principală este revenirea seriei de filme The Hire pe BMWFilms.com. După o pauză de 15 ani, cea mai nouă apariţie este The Escape, creaţie a regizorului nominalizat la Oscar Neill Blomkamp. Filmul online include scene dramatice de urmărire în care apare noul BMW Seria 5 Sedan, la volan aflându-se încă o dată Clive Owen. Scurtmetrajul a fost lansat într-o serie de evenimente internaţionale şi a avut debutul european chiar la Bucureşti, în cadrul festivalului de film „Le Films de Cannes au Bucharest “. Imediat după lansarea online, filmul a fost vizualizat de peste 5,5 milioane de fani pe YouTube. Reacţiile presei au fost pozitive şi doar acestea au înregistrat o audienţă de peste 125 de milioane de oameni la nivel mondial.

“BMW Films este o prezenţă reală în internetul social şi este exemplul perfect al modului în care content marketingul autentic poate susţine şi extinde, în mod organic, o campanie de produs”, explică Hildegard Wortmann, director de brand BMW.

În acelaşi timp, în lumea non-digitală, evenimente “closed rooms” în peste 70 de oraşe din lume, inclusiv 12 din România, au atras peste 70.000 de vizitatori, care au fost dornici să vadă designul şi dotările tehnice ale noului sedan business.

BUSINESS ATHLETE
Derulată sub sloganul BUSINESS ATHLETE, campania internaţională de comunicare intră acum în etapa decisivă. Noul BMW Seria 5 Sedan este despre atracţie conectivităţii fără precedent şi dinamica îmbunătăţită suplimentar, având tot ce trebuie pentru a asalta clasa business: pur şi simplu, este BUSINESS ATHLETE. Comunicare se concentrează pe inovaţie, dinamism în clasa business şi plăcerea condusului, accentuându-le la niveluri diferite pe diversele pieţe de pe mapamond.

Un element important al campaniei este actorul Scott Eastwood. Scott este o dovadă tânără şi fresh, iar ambiţia şi dinamismul lui se potrivesc perfect cu noul BMW Seria 5 Sedan.

Colaborările cu Scott Eastwood vor acoperi nu doar publicitatea TV clasică, ci şi o gamă de formate online. În reclamele TV din România va fi difuzat un cut de 30 de secunde. Este o poveste despre succes care se obţine prin pasiune, prin căutarea perfecţiunii şi prin trăirea intensă a fiecărui moment. Clipul va fi difuzat cu testimonialul original în limba engleză a lui Scott Eastwood şi cu subtitrări. Poate fi vizionat aici: https://youtu.be/bGYhNjLIJjM.

În acelaşi timp, campania este susţinută de o comunicare pe print şi on-line susţinutp de două mesaje princiaple: “Succesul nu se moşteneşte. Se câştigă” şi “De profesie, atlet. De plăcere, businessman”. Acestea vorbesc despre cel mai bine vândut sedan din clasa business, cu o tradiţie de 6 generaţii, dar evidenţiază ideea că de fiecare dată succesul este reconstruit şi redefinit, nu se bazează doar pe imaginea trecutului. Noul model îşi doreşte nu doar să fie un sedan de business ultrasofisticat, dar şi un automobil deosebit de sportiv, care se raportează, în spiritul mărcii, la „plăcerea de a conduce”, astfel că experienţa de la volan rămâne una din calităţile definitorii ale modelului.

În acelaşi timp, campania este susţinută de o comunicare în print şi online susţinută de două mesaje principale: “Succesul nu se moşteneşte. Se câştigă” şi “De profesie, atlet. De plăcere, businessman”. Acestea vorbesc despre cel mai bine vândut sedan din clasa business, cu o tradiţie de 6 generaţii, dar evidenţiază ideea că de fiecare dată succesul este reconstruit şi redefinit, nu se bazează doar pe imaginea trecutului. Noul model îşi doreşte nu doar să fie un sedan de business ultrasofisticat, dar şi un automobil deosebit de sportiv, care se raportează, în spiritul mărcii, la „plăcerea de a conduce”, astfel că experienţa de la volan rămâne una din calităţile definitorii ale modelului.

„Mesajul principal al reclamelor noastre este clar: succesul trebuie câştigat. Nu te culca pe lauri”, explică Hildegard Wortmann, director de brand BMW. “Este la fel de adevărat atât pentru noul BMW Seria 5, cât şi pentru Scott Eastwood. Şi este doar unul din motivele pentru care cei doi se potrivesc atât de bine.”

Scott Eastwood: “De mulţi ani sunt un fan BMW şi a fost o experienţă deosebită să lucrez la această campanie alături de echipa de creaţie”.

Filmată în şi în jurul Los Angeles (SUA), reclama a fost creată de un regizor ce a fost distins cu premii, Alex Feil.

Campania “BUSINESS ATHLETE” va fi adaptată pentru utilizare în peste 40 de ţări din lume.

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.