Ferrari a prezentat versiunea Spider a celui mai performant model al său. Ferrari SF90 Spider este primul hibrid Ferrari disponibil în versiune Spider.
Așa cum era de așteptat, după hypercar-ul SF90 în versiune coupe a venit și rândul cabrioletului. SF90 Spider rulează pe cea mai avansată tehnic platformă construită vreodată de Ferrari și permite bucuria controlului asupra a 1.000 CP sub cerul liber.
Ferrari SF90 Spider rămâne fidel harttop-ului retractabil, care poate pliat/depliat în 14 secunde, chiar și în mișcare, la viteze mici. Ferrari insistă pe acest sistem de aproape 10 ani, pentru că, spun italienii, pe lângă izolarea fonică mai bună, răpește doar 100 litri din volumul portbagajului, comparativ cu 150 – 200 de litri necesari pentru un softtop. În plus, este cu 40 kg mai ușor decât un hardtop tradițional, pentru că Ferrari a utilizat aluminiul în construcția sa.
Ferrari SF90 Spider are, evident, același motor V8 de 4 litri, biturbo, de pe versiunea Coupe. Puterea maximă este de 780 CP, dar ansamblul hibrid ajunge la 1.000 CP, cu ajutorul celor trei motoare electrice. Teoretic, cu bateria de 9 kWh plină, mașina poate rula 25 de kilometri doar cu motoarele electrice în funcțiune. În modul electric, viteza maximă este limitată la 135 km/h. Cutia de viteze cu dublu ambreiaj și 8 trepte este mai ușoară și mai rapidă decât cea cu 7 trepte pe care Ferrari o folosește pentru alte modele. Această cutie nu are pinion de marșarier, această funcție realizându-se doar cu ajutorul motorului electric.
Electronica foarte complexă de la bordul mașinii include și mai multe programe de rulare: eDrive (strict electric), Hybrid (sistemul împarte funcționarea motoarelor cât mai eficient), Performance (favorizează performanța, dar încarcă și bateriile) și Qualify (strict performanță).
Cu setările calibrate pentru maximum de dinamică, hypercar-ul italian accelerează de la 0 la 100 km/h în 2,5 secunde și poate atinge o viteză maximă de 340 km/h.
Și pentru Ferrari SF90 Spider, constructorul italian oferă aceeași garanție de 7 ani, cu intervale de service de 20.000 km sau un an.