Echipajul Jan Kopecký – Pavel Dresler a început a doua jumătate a Campionatului European de Raliuri FIA în forță, după victoria din Raliul Sibiului. Pentru echipajul Škoda Motorsport, aceasta a fost a patra victorie din sezonul 2013 în ERC.
Raliul Sibiului, singurul raliu mixt din calendarul european, s-a desfășurat pe o căldură teribilă, în fața unui număr foarte mare de spectatori, care au avut parte de multă acțiune pe fiecare probă specială. François Delecour, vicecampionul mondial de raliuri și campionul en titre din România, a impus ritmul pe prima probă a raliului, după care conducerea a fost preluată de compatriotul său Bryan Bouffier.
Jan Kopecký s-a implicat și el în lupta pentru victorie, după ce și-a rezolvat problemele cu servodirecția, cehul câștigând speciala a treia. Șansele lui Bouffier la victorie s-au spulberat în speciala a patra, după ce suspensia mașinii sale, un Peugeot 207 Super 2000, a cedat. Și Delecour a fost nevoit să reducă puțin ritmul după ce motorul mașinii sale a început să se supraîncălzească. Kopecký a profitat de problemele celor doi și s-a instalat la conducerea raliului. Cehul și-a mărit avansul, câștigând specialele cinci și șase, dar nu a avut nicio șansă pe ultima probă din prima zi, celebra Șanta pe noapte, unde François Delecour s-a impus cu un avans de 10.6 secunde.
Hyundai se pregătește intens de intrarea în WRC
Kopecký a început ziua de sâmbătă cu un avans de 15.4 secunde și o victorie pe speciala Sadu. Pilotul Škoda Motorsport și-a mărit apoi constant avantajul, pe măsură ce Delecour a ales să-și conserve poziția de lider în Campionatul Național de Raliuri Dunlop, după ce amortizorul față a cedat pe speciala Șanta Max. „Sunt foarte fericit că Škoda mi-a dat ocazia să câștig cea de-a doua cursă pe macadam. A fost un raliu dificil. Temperaturile ridicate nu ne-au pus probleme atât de mari, dar au fost mulți bolovani pe probe, și trebuie să știi exact când să forțezi și când nu. A fost o luptă interesantă cu Bryan și cu François, până când au avut probleme, dar astfel de lucruri se pot întâmpla în motorsport“, a declarat liderul clasamentului general din Campionatul European de Raliuri FIA.
Echipajul auto motor și sport, format din Adrian Drăgan și Valentin Brădățeanu, a terminat pe locul 2 la Clasa 3 în CNR.
Comentarii închise.