Home Știri Mitsubishi anunță „Drive for Growth” – planul de întoarcere la bunăstare

Mitsubishi anunță „Drive for Growth” – planul de întoarcere la bunăstare

de Aurel Niculescu

După ce Renault și Nissan au anunțat propriile strategii pentru următorii ani, la nivel de grup dar și de alianță, iată că a sosit timpul pentru nou-venitul Mitsubishi să prezinte propria strategie de reînvigorare.

Spre deosebire de Grupul Renault sau Nissan, ce doar urmăresc creșteri organice, să domine în continuare segmentul electricelor și realizarea de noi economii de scală – la Mitsubishi miza este cu mult mai mare. Practic, situația de la Mitsubishi seamănă destul de bine cu cea de acum doar câțiva ani de la Grupul PSA – adică este aproape dezastruoasă. Revirimentul companiei va sosi însă în urma strategiei pe trei ani „Drive for Growth”, ce are drept cap de afiș creșteri de 30 de procente atât la nivelul vânzărilor cât și al veniturilor – la 1,3 milioane de unități livrate anual și respectiv 2,5 trilioane yeni.

Ca o măsură a mersului pe sârmă din acest moment al Mitsubishi Motors, planul are în vedere creșterea marjei operaționale a profitului de la doar 0,3% în anul fiscal 2016 la 6% la sfârșitul exercițiului financiar pentru 2019. Cifrele cele mai importante ale planului privesc investițiile – 600 miliarde yeni (peste 5 miliarde de dolari), lansarea de noi modele SUV și pickup – un total de 11 noi vehicule, inclusiv modelele Xpander și Eclipse Cross – precum și o axare a expansiunii companiei pe piețele din regiunea ASEAN, Oceania, Statele Unite și Japonia.

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.

Acest site utilizeaza "cookies". Accept Ce înseamnă "Cookie"?