Modele noi Știri Tehnologie

Noi dezvăluiri despre Mercedes S-Class: direcție integrală + poze în camuflaj

noul Mercedes S-Class
noul Mercedes S-Class

Mercedes continuă seria dezvăluirilor legate de notățile tehnice ale noului Mercedes S-Class și prezintă un set de imagini cu mașina camuflată.

După ce am aflat că noul Mercedes S-Class va avea, în premiră mondială, airbag frontal pentru pasagerii din spate, constructorul german revine cu un alt deliciu tehnic care se va afla la bordul modelului din clasa de lux.

Astfel, Mercedes S-Class va avea direcție integrală. Nu este o premieră, sunt și constructori de volum cu astfel de sisteme inclusiv pe modele de clasă compactă, cum ar fi Renault cu al lor 4Control. Doar că sistemul noului S-Class va fi puțin diferit. Mercedes anunță că direcția de pe puntea spate va avea un unghi mai mare de virare (maxim 10 grade) astfel încât, chiar și versiunea cu ampatament lung a noului Mercedes S-Class va avea un diametru de virare sub 11 metri, adică o reducere cu până la 2 metri comparativ cu generația actuală. Pentru a ajuta atât agilitatea, cât și stabilitatea, până la 60 km/h, roțile spate virează în direcția opusă față de cele din față, iar peste această viteză virează în aceeași direcție.

Mai aflăm că airbag-urile frontale pentru pasagerii din spate au o construcție unică și sunt destinate doar pasagerilor de la extremități și că, înaintea unui impact, sistemul PRE-SAFE Impulse Side înalță caroseria cu până la 8 centimetri, cu ajutorul sistemului e-Active Body Control.

Sistemul de parcare automată, Active Parking Assist, cu acoperire la 360 grade, poate parca complet automat și simte orice fel de mișcare în spațiul respectiv. Ieșirea din parcare se poate face tot automat și mașina avertizează și frânează, când manevra nu este sigură.

Un alt sistem de siguranță este cel care avertizează ocupanții locurilor din față înainte de a deschide portierele, de fapt, chiar înainte de a atinge mânerele portierelor.

Pe anumite piețe, Mercdes S-Class va avea și airbag central, care se deschide între șofer și pasager pentru ca aceștia să nu se lovească între ei, în caz de impact.

Dan Damian

Adaugă comentariu

Click aici pentru a comenta