Constructorul german va lansa noua versiune sporty GSi la Salonul Auto de la Frankfurt și pe versiunea de caroserie break – Sports Tourer – a modelului de clasă medie Insignia.
Iar ca noutatea să fie completă, spre deosebire de sedan (în esență un liftback, datorită hayonului) Insignia Sports Tourer GSi are parte și de noua motorizare diesel în patru cilindri, bi-turbo de 2 litri – alături de deja cunoscutul propulsor pe benzină de 2 litri și 260 CP cu 400 Nm. Astfel fanii motorizărilor diesel nu vor fi dezamăgiți, având la dispoziție 210 CP și un cuplu mult mai impresionant de 480 Nm de la 1.500 rpm. Sportivitatea nu este debordantă – GSi desigur nu este OPC – dar, este totuși suficient: 7,9 secunde la 100 km/h și o viteză maximă de 231 km/h.
Dacă nu vă deranjează să sacrificați cuplu pentru funcționarea lină a versiunii pe benzină, atunci veți fi răsplătiți cu un sprint mai rapid, în 7.5 secunde și o viteză maximă de 245 km/h. Modelul GSi vine standard cu o transmisie automată în opt trepte și noul sistem AWD cu torque vectoring, pe lângă kit-ul aerodinamic, jantele de 20 inch, frânele Brembo și modul Competition ce permite decuplarea sistemului TC (traction control).