În cadrul planului strategic Renaulution, Renault prezintă „International Game Plan 2027”, un plan strategic susținut de o investiție de 3 miliarde de euro care prevede lansarea a 8 noi modele și dublarea cifrei de afaceri netă per unitate vândută în afara Europei față de anul 2019.
Francezii au în plan să aducă echilibru în gama de produse pe plan internațional, așa cum se întâmplă și în Europa. Strategia prevede lansarea a cinci modele noi din segmentele C și D, plus lansarea Renault Kardian care va fi vândut pe piața din America Latină și Maroc în cursul anului viitor.
Un alt obiectiv important al mărcii este scăderea emisiilor de carbon pentru vehiculele viitoare. Acest lucru este posibil prin implementarea sistemelor de propulsie hibride și cu introducerea modelelor E-Tech pe diverse piețe din afara Europei. De asemenea, Renault își propune ca până în 2027, 1 din 3 autovehicule vândute în afara Europei să fie complet electric.
Pentru a putea satisface nevoile de pe piața internațională, Renault va utiliza o nouă platformă care va fi asamblată în patru regiuni industriale: America Latină, Turcia, Maroc și India și va fi flexibilă și va incorpora o arhitectură reglabilă. Aceasta va permite producerea de vehicule între 4 și 5 metri, cu patru variante de ampatament între 2,6 și 3 metri, 3 variante de lungime pentru consola spate și sisteme eficiente de propulsie, precum cele pe GPL, mild hibrid (48V) sau full hibrid, precum și posibilitatea de a opta între tracțiune față sau integrală.
Această ofensivă internațională este prevăzută de conceptul Niagara. Acesta este construit pe noua platformă flexibilă a grupului, iar sistemul de propulsie este unul E-Tech Hybrid 4WD ce integrază un motor mild hibrid cu tehnologie de 48 V în partea din față, și un motor electric pe puntea spate. Este un model cu tracțiune integrală cu bune performanțe în off-road. În ceea ce privește designul exterior, conceptul are o grilă frontală robustă ce are un efect 3D, literele din inscripția Renault au finisaje tip „pixel-art” inspirate din cultura pop, iar liniile curbate generoase și diversele detalii stilate reflectă noul limbaj de design al francezilor.