Home Auto utilSecond hand Second hand BMW X5 MK2: Joy is BMW

Second hand BMW X5 MK2: Joy is BMW

de Răzvan Măgureanu
BMW X5 MK2 second hand

Impunător, puternic și excepțional de condus pentru un SUV mare, BMW X5 MK2 se adresează în special familiștilor care nu se sfiesc să atragă atenția asupra lor.

Date tehnice
Ani de fabricație: 2007-2013
Caroserie:SUV cu 5 uși
Dimensiuni exterioare:
L/l/h (mm): 4.876/1.983/1.684
Portbagaj (l): 570-1.450

BMW X5 MK2 second handBMW X5 MK2 second handBMW X5 MK2 second hand

Conducere
Obiectivul a fost atins: prin X5, BMW a proiectat celebra ”plăcere de a conduce” și în segmenul SUV-urilor mari. Mașina este perfect echilibrată și foarte agilă, în ciuda celor 2,2 t. Direcția incisivă (opțional adaptivă) desenează trasele cu precizie chirurgicală, iar vibrațiile motoarelor sunt bine izolate de pedale și de volan. De aceea, toate motoarele diesel sunt plăcute, în special versiunea bi-turbo 3.0sd, care asigură inclusiv accelerații extrem de susținute. În oraș, caroseria uriașă (+21 cm față de X3) cere o atenție sporită, chiar dacă oglinzile sunt mari.

Habitabilitate
Din fericire, spiritul dinamic nu sacrifică mult din plăcerea de a călători cu X5. Familiile vor aprecia din plin habitaclul spațios, atâta vreme cât vor ocupa primele două rânduri de scaune. Opțional, două locuri suplimentare, separate și pliabile pot fi comandate în portbagaj, dar acestea sunt adaptate doar copiilor. Chiar dacă suspensiile sunt reglate echilibrat, anvelopele Run Flat cu flancuri rigide afectează puțin confortul, iar zgomotul la rulare este ușor accentuat. Deși finisarea lasă, per total, o impresie plăcută, anumite materiale și asamblări nu au accente premium.

Versiunile cu probleme
Toate motoarele diesel
• Anomalii (ian. 2009 – nov. 2009)-> preîncălzitorul motorinei (rechemare în oct. 2013)
30d
• Bateria se descarcă (ian. 2007 – mar. 2009)-> se înlocuiește bateria
30d/30sd/35d
• Zgomot al lanțului de distribuție (motorul N57) (<dec. 2011)-> de schimbat vilbrochenul, pinioanele, lanțurile, ghidajele și întinzătoarele
30sd/35d
• Pierdere de ulei -> furtun de racordare a turbocompresorului la sistemul de ungere
• Pierdere de putere -> îmbâcsirea supapei EGR
Transmisie
• Disfuncționalități ale cutiei automate -> de reparat cutia
Caroserie
• Probleme la asistarea sistemului de direcție, combinată cu pierdere de ulei -> pompa de servo
• Apă în stopuri -> se schimbă stopurile
Habitaclu
• Martor ABS aprins (2009-2012) -> reprogramare

Plusuri
Ținută de drum excepțională
Motoare performante
Aspect impunător
Foarte plăcut de condus

Minusuri 
Consumuri relativ ridicate
Tren de rulare ferm
Costuri mari de utilizare

 

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.

Acest site utilizeaza "cookies". Accept Ce înseamnă "Cookie"?