A doua zi de teste din presezonul Formulei 1 întăreşte concluzia iniţială: Mercedes rămâne motorul cel mai performant în acest moment. În plus, Kevin Magnussen se dovedeşte o carte câştigătoare pentru McLaren – cel puţin la început.
Danezul, care în acest an i-a luat locul lui Sergio Perez, a reuşit o ofensivă finală, cu pneuri supersoft Pirelli, şi ş-a detronat pe Nico Hulkenberg (Force India) din fruntea clasamentului. Mai mult, nordicul a îmbunătăţit performanţa cu 1,5 secunde, reuşind cel mai bun timp al săptămânii. Al treilea a fost Fernando Alonso, care continuă startul solid al Scuderiei Ferrari şi care a parcurs aproape 100 de tururi cu F14T.
Şi pentru confirma forma bună dovedită de motorizările Mercedes, Nico Rosberg a stabilit a patra performanţă a zilei. Pe de altă parte, pilotul echipei oficiale a constructorului german a fost responsabil şi pentru cele două “steaguri roşi” cauzate de probleme ale monopostului argintiu. Williams continuă să ţină în suspans Formula 1 cu anunţul privind contractul cu Martini, dar şi-a revenit după o primă zi dificilă. Trecut în cockpit în locul lui Massa, Valtteri Bottas a obţinut al cincilea timp, parcurgând 116 tururi – mai multe decât orice alt pilot.
Renault: totul va fi bine?
A doua zi din Bahrain s-a dovedit a fi cea mai productivă pentru cvadruplul campion mondial Sebastian Vettel. Germanul care a dominat Formula 1 a ultimelor patru sezoane a parcurs 59 de tururi, de peste două ori faţă de ce totalizase în precedentele cinci zile de teste. Germanul a fost chiar în Top 6, dar a fost depăşit de Kamui Kobayashi cu un ultim efort pe anvelope soft Pirelli.
Teste F1: monopostul Lotus a ieşit în public, motoarele Mercedes confirmă
Japonezul cooptat de Caterham a avut prima evoluţie pe circuitul din Golf, după ce a preluat cockpitul de la Robin Frijns şi a depăşit problemele iniţiale cu telemetria. Ba chiar a coborât sub 1’40”, fiind cel mai bine clasat pilot propulsat de Renault. Cu toate acestea, niponul nu s-a ferit să declare că motoarele franceze nu au capacitatea, la acest moment, de a concura de la egal la egal cu adversarii lor.
“Este tot ce putem face la acest moment, acesta este pachetul pe care îl avem şi nu trebuie decât să conlucrăm cu inginerii de la Renault pentru a-i ajuta să evolueze şi să fie capabili să lupte cu Mercedes şi Ferrari”, a comentat Kobayashi. “Pe circuit ne-am întâlnit cu alte monoposturi şi am constatat că, de exemplu, monoposturile motorizate de Mercedes sunt mai rapide cu 20-30 km/h.”
Bahrain, a doua zi de teste – rezultate
1. Kevin Magnussen (Danemarca – #20 McLaren Mercedes) 1:34,910 (46 tururi)
2. Nico Hulkenberg (Germania – #27 Force India Mercedes) 1:36,445 (59 tururi)
3. Fernando Alonso (Spania – #14 Ferrari) 1:36,516 (97 tururi)
4. Nico Rosberg (Germania – #6 Mercedes) 1:36,965 (85 tururi)
5. Valtteri Bottas (Finlanda – #77 Williams Mercedes) 1:37,328 (116 tururi)
6. Kamui Kobayashi (Japonia – #10 Caterham Renault) 1:39,855 (66 tururi)
7. Sebastian Vettel (Germania – #1 Red Bull Renault) 1:40,340 (59 tururi)
8. Jean-Eric Vergne (Franţa – #25 Toro Rosso Renault) 1:40,609 (58 tururi)
9. Esteban Gutierrez (Mexic – #21 Sauber Ferrari) 1:40,717 (55 tururi)
10. Romain Grosjean (Franţa – #8 Lotus Renault) 1:41,670 (18 tururi)
11. Max Chilton (Marea Britanie – #4 Marussia Ferrari) 1:42,511 (17 tururi)
Comentarii închise.