Home Motorsport (Video) C3-XR de China, Vivaro de Europa, Urus de Off-Road & Corvette pentru Drivers

(Video) C3-XR de China, Vivaro de Europa, Urus de Off-Road & Corvette pentru Drivers

de Aurel Niculescu
(Video) C3-XR de China, Vivaro de Europa, Urus de Off-Road & Corvette pentru Drivers

Citroen își întărește rândurile cu un nou SUV în China – C3-XR, în timp ce acasă în Europa marca Opel lansează cea de-a treia generație a van-ului comercial Vivaro. Lamborghini se gândește la Off-Road pentru Urus, în timp ce Chevrolet face cadou fanilor săi pasionați de motorsport noile ediții speciale Corvette Drivers Series.

Constructorul francez se bucură de un reviriment important, cu cele mai bune vânzări europene raportate pentru 2018, comparativ cu ultimii șapte ani. Pentru 2019, Citroen pare pregătit de un succes major și în China, acolo unde prezintă noua generație a SUV-ului C3-XR, reeditarea unui model de succes produs local, la Wuhan. Noua versiune se alătura la baza gamei SUV – compusă și din C4 și C5 Aircross – fiind un model accesibil, versatil și atractiv pentru segmentul B. Evident, nu vom vedea C3-XR și în Europa, acolo unde s-ar încurca cu exoticul C3 Aircross.


https://youtu.be/J899WjD-30E
După lansarea noului model Zafira Life, Opel își continuă alinierea gamei la standardele impuse de Grupul PSA. Astfel, compania germană a prezentat primele imagini și informații oficiale cu versiunea comercială Vivaro. A treia generație este evident inspirată de restul membrilor grupului francez și împarte numeroase trăsături cu surata de pasageri – inclusiv posibilitatea de a opta pentru nu mai puțin de trei versiuni de lungime: 4,6 metri, 4,95 metri și 5,3 metri. În plus, gama Vivaro este cât se poate de polivalentă: Cargo (dubă), tip „crew cab” cu până la șase locuri, șasiu platformă și chiar și o variantă de pasageri – Vivaro Combi. Noul Vivaro are o capacitate cargo maximă de 6,6 metri cubi, precum și o capacitate de încărcare de până la 1,4 tone – cu 200 kg în plus față de predecesor. Și capacitatea de tractare a crescut – cu până la jumătate de tonă, la 2500 kg.


În schimb, dimensiunile au fost menținute „compacte” – înălțimea nu depășește 1,9 metri pentru a putea accesa și locurile cu restricții dimensionale, precum parcările subterane ale centrelor comerciale. Vivaro beneficiază și el de aportul sistemului de tracțiune IntelliGrip, are parte de un mod de „lucru” cu o gardă la sol sporită și protecții adiționale sub caroserie, și poate fi echipat cu un sistem de tracțiune integrală de la Dangel. Nici obiectele de dimensiuni mari nu reprezintă o problemă – Vivaro de 5,3 metri are parte inclusiv de sistemul Flex-Cargo pentru a putea lua la bord obiecte de până la 4,02 metri lungime. Opel oferă și aici noile sale sisteme Multimedia Radio și Multimedia Navi Pro cu ecrane tactile de 7 inch și Apple CarPlay / Android Auto. Informații despre sistemele de propulsie nu au fost oferite, însă știm sigur că Vivaro va avea parte și de o versiune complet electrică din 2020.



Lamborghini oferă pentru noul său SUV Urus și un pachet special „Off-Road” – în cazul în care clienții vor să fie la fel de super-sportivi și pe șosea și în teren accidentat. Acesta aduce cu sine detalii exclusive de design – care au și rol funcțional de protecție a elementelor vitale. În plus, garda la sol poate ajunge la 248 mm, caz în care Urus ajunge la unghiuri și mai bune: 27,9° unghi de atac (versus 20,3 grade standard) și 28,3 grade unghi de degajare (față de 26,8 grade). În plus, sistemul de control are două noi programe de condus – Terra și Sabia. Și pentru momentele când în off-road situația devine un pic murdară, Lambo oferă standard și un „Washing Package” pentru a fi siguri că vizibilitatea rămâne aceeași în orice condiții.


Chevrolet este un fan cât se poate de deschis al cursei de 24 de ore de la Daytona, deschizătoarea sezonului pentru seria IMSA WeatherTech SportsCar Championship – dar și al motorsportului în general. Nu ne miră,deci, decizia lor de a prezenta la eveniment o serie nouă de modele speciale bazate pe modelul sport Corvette. Corvette Drivers Series sunt în număr de patru, folosind drept bază versiunea Grand Sport și purtând numele unor faimoși piloți ai casei: Tommy Milner (Elkhart Lake Blue), Oliver Gavin (Shadow Gray), Jan Magnussen (Arctic White/Crystal Red) și Antonio Garcia (Racing Yellow). Iar dacă clienții vor și mai multă performanță, mai au și opțiunea pachetului Z07, pe lângă elementele standard precum sistemul de control magnetic sau diferențialul cu alunecare limitată electronic.

(Video) C3-XR de China, Vivaro de Europa, Urus de Off-Road & Corvette pentru Drivers

 

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.