Porsche Pipera, cel mai mare complex auto din Europa de Sud-Est, a încheiat primele 6 luni de activitate cu o cifră de afaceri de aproape 15 milioane de euro.
Porsche Pipera are o suprafaţă totală de 50.000 mp, o suprafaţă construită de peste 11.500 mp, un depozit de piese de schimb de 2100 mp şi 500 de locuri de parcare rezervate clienţilor. Centrul reuneşte pentru prima dată sub acelaşi acoperiş showroomurile Audi, Bentley, Lamborghini, Porsche şi Das Weltauto, dar şi ateliere de service pentru mărcile Audi, Bentley, Lamborghini şi Porsche.
Porsche România se extinde cu o investiție de 15 milioane de euro
De la deschidere, Porsche Pipera a vândut 500 de automobile, a căror valoare depăşeste 15 milioane de euro. „Rezultatele obţinute de complexul Porsche Pipera ne dau încredere tocmai pentru că s-au realizat într-o perioadă în care piaţa a continuat să scadă cu peste 11 procente şi în condiţiile în care am deschis showroomurile şi centrele de service treptat, în luni de vară“, a declarat Dana Cortina, director general al Porsche Inter Auto.
Porsche 911 Turbo a fost lansat în România
La nivelul întregii companii, Porsche Inter Auto România se aşteaptă ca, până la finele anului în curs, să vândă 5300 de maşini noi. În ceea ce priveşte cifra de afaceri, compania se aşteaptă ca aceasta să atingă 131 de milioane de euro la sfârşitului anului 2013.