Un client din București a devenit posesorul celui de-al 5.000-lea automobil Dacia Spring vândut pe piaţa din România. Autoturismul, de culoare Lightning Silver, a fost achiziționat prin intermediul programului de reînnoire a parcului auto național, Rabla Plus.
Încă de la lansarea sa comercială, Dacia Spring s-a impus ca lider detașat al pieței vehiculelor electrice din România, ajungând să dețină aproape un sfert din vânzările acestui segment. La 2 noiembrie 2021, Dacia anunța că fuseseră livrate primele 1.000 de exemplare pe piața din România.
85% din clienții modelului au comandat ambele sisteme de alimentare disponibile opțional: cablul de 10A (200 euro) şi adaptorul de încărcare rapidă la curent continuu 30 kW (450 euro). De altfel, fără aceste echipamente, Spring poate fi încărcat doar la o priză normală (amperajul din rețea), caz în care o încărcare completă a bateriei de 27,4 kWh durează 13,5 ore.
Primul model Dacia cu propulsie electrică a trecut prin două majorări de prețuri în ultimele șase luni. Astfel, Dacia Spring a fost lansată în versiunea Comfort Plus (singura disponibilă și în acest moment) la un preț de 18.300 euro. De la 1 noiembrie 2021, prețul acestui model a ajuns la 19.100 euro. Apoi, în luna aprilie a acestui an, prețul a fost majorat la 20.300 euro.
Citește primul test cu Dacia Spring realizat de Auto Motor și Sport în România, acum un an!
La nivel european, la sfârşitul lunii martie se aflau deja în circulație aproape 40.000 de exemplare Dacia Spring. Cele mai multe dintre acestea fuseseră înmatriculate în Franţa (peste 18.000 de unităţi), Italia (6.700 de unităţi) şi Germania (5.100 de unităţi).