Modelele cu facelift vor fi prezentate în această primăvară.Primul lucru care se observă sunt noile faruri mai plate chiar decât încearcă să le ascundă camuflajul. Complet noi sunt și luminile de zi subțiri cu LED care au fost coborâte în bara de protecție. Farurile beneficiază de o nouă tehnologie inovatoare LED HD-Matrix, cu patru LED-uri fiecare. Faza lungă adaptivă are o rază de acțiune de 600 metri fără a orbi traficul din sens opus.În spate, numărul de înmatriculare a fost coborât de pe hayon în bara de protecție iar stopurile au fost revizuite complet. Acestea sunt însă camuflate în mare parte dar se observă că se vor prelungi mai mult pe aripi și că sunt mai subțiri și situate la o înălțime mai mare. De asemenea, se va păstra banda luminoasă LED dintre faruri.
Trei versiuni PHEV
În acest moment, Porsche oferă două versiuni PHEV: E-Hybrid cu 462 CP (motor V6 turbo cu 340 CP și motor electric cu 136 CP) și Turbo S E Hybrid cu 680 CP (motor V8 bi-turbo de 549 CP și motor electric de 136 CP) disponibile atât pentru SUV cât și pentru Coupe. Cu ocazia faceliftului se va lansa și o a treia versiunea PHEV, S E Hybrid care va dezvolta 560 CP. Toate trei versiunile au bateria mărită de 17,9 kWh brut. De asemenea, Porsche Cayenne va primi motoarele revizuite de la Panamera.
Și trenul de rulare a fost revizuit cu scopul de a extinde plaja de variații între performanța tipică Porsche pe șosea, confortul pe distanțe lungi și performanțele off-road. De asemenea, sistemul multimedia vine cu un sistem de operare nou cu funcții de conectivitate îmbunătățite.
Modelul cu facelift a fost testat în cele mai extreme condiții, în Asia, Europa și America de Nord, mașinile de test parcurgând în total peste 4 milioane km de test.
„Ceea ce cerem de la noul Cayenne în testele grele off-road din Spania, pe dunele de nisip din Maroc sau în timpul călătoriilor dinamice pe piste de gheață din Finlanda și pe Nürburgring Nordschleife, nu este ceva ce mulți clienți ar face vreodată,” spune Dirk Lersch, liderul echipei de asamblare și testare a prototipurilor Cayenne. „Dar oricine cumpără un Porsche ar trebui să știe că acesta poate rezista la provocări excepțional de mari – indiferent de suprafața pe care se circulă”.