De astăzi, fanii automobilelor, cei care doresc să-și achiziționeze o nouă mașină, precum și toți cei care doresc să aibă la îndemână un instrument complex care să le dezvăluie toate informațiile referitoare la ofertele din piața auto sunt invitați să răsfoiască cea mai nouă publicație Burda România: AUTO CATALOG, catalogul complet al pieței auto 2015-2016.
Realizat prin expertiza echipei revistei auto motor și sport, AUTO CATALOG este cel mai cunoscut produs de acest gen pe piața din România, fiind un instrument colecționat de mii de entuziaști la fiecare apariție. Piața autohtonă de automobile cunoaște un reviriment, creând astfel conjunctura favorabilă pentru ca un produs precum AUTO CATALOG să se transforme într-o sursă de informație exhaustivă, extrem de utilă.
AUTO CATALOG este cel mai nou exemplu al excelentei colaborări dintre Burda România și Motor Presse Stuttgart GmbH & Co. „Burda este partenerul nostru de încredere în România! Îi felicităm pe colegii noștri români pentru munca depusă în realizarea unui produs de succes și de tradiție, precum Auto Catalog. Suntem mândri de creșterea audienței revistei auto motor și sport – Nr. 1 între revistele auto din România – și așteptăm cu nerăbdare să punem în practică noi proiecte împreună!”, a declarat Alexander Teutsch, Director Business Development & Strategy International Motor Presse Stuttgart GmbH & Co.
„auto motor și sport este o revistă cu o îndelungată tradiție, un exemplu de profesionalism și un excelent instrument de informație pentru toți cei interesați de fenomenul auto. În portofoliul Burda România, auto motor și sport este un vârf de lance în segmentul nostru de reviste pentru bărbați, calitatea înaltă editorială fiind construită pe baza experienței echipei noastre și a bunei colaborări cu Motor Presse Stuttgart GmbH & Co. Acum, această colaborare se extinde prin lansarea unui nou produs, AUTO CATALOG, care vine să structureze și să prezinte coerent informații complete despre toate automobilele de pe piața noastră!”, a declarat Sandi Apostoloiu, Director General Burda România.
Prin structura coerentă de prezentare a automobilelor de la A la Z, inclusiv cu datele tehnice ale acestora, AUTO CATALOG este un ghid esențial tuturor celor care își doresc să achiziționeze o nouă mașină. Analizele complexe și detaliate ale celor 2200 modele de automobile care se comercializează în prezent pe piața românească sunt reunite într-un format compact, perfect pentru a fi „găzduit” – spre exemplu – în torpedoul mașinii.
Conform datelor furnizate de Studiul Național de Audiență (SNA), 44,4% dintre cititorii auto motor și sport au deja o mașină, iar 31,2% au în plan achiziționarea unui nou automobil. Astfel, lansarea AUTO CATALOG vine ca un pas firesc în completarea revistei auto motor și sport – de 20 de ani lider de audiență pe segmentul revistelor auto din România. Datele publicate de SNA la mijlocul acestui an au confirmat profesionalismul și calitatea jurnalistică de top a revistei auto motor și sport printr-o creștere a audienței la un total de 202.000 cititori la nivel național, de peste 3 ori mai mulți decât principalul competitor.
AUTO CATALOG poate fi achiziționat de la centrele de distribuție a presei începând cu 5 noiembrie 2015.