A 11-a generație Honda Civic vine cu un design complet nou și propulsie hibridă care include un nou motor termic de 2 litri cu injecție directă. și două motoare electrice.
Peste 27,5 milioane unități din 11 generații Civic au fost produse din 1972 încoace. Noua generație renunță la formele angulare și vine cu o nouă filozofie de design. Civic are o siluetă suplă și sportivă, cu suprafețe mai clare , o capotă mai coborâtă cu 25 mm și o suprafață vitrată mai mare.
Linia caroseriei este mai joasă pentru a oferi o vizibilitate mai bună iar baza montantului față a fost poziționată mai în spate pentru a se alinia cu centrul roților față. Oglinzile retrovizoare sunt atașate direct de ușile față pentru a reduce unghiul mort. Cu o caroserie de tip fastback și cu un ampatament mai mare cu 35 mm, Civic oferă un interior mai spațios iar pentru o masă mai redusă, hayonul este realizat din rășină.
Interiorul lui Honda Civic este de asemenea complet nou și vine cu indicatoare de bord virtuale afișate pe un ecran de 10,2 inchi (de la echiparea Advance în sus) iar ecranul sistemului multimedia, care este compatibil Android Auito și Apple CarPlay, a fost mărit la 9 inchi. Echipările Elegance și Sport au sistem audio cu 8 difuzoare iar Advance sistem audio cu 12 difuzoare BOSE.
Propulsie hibridă e:HEV
Sistemul de propulsie hibridă este format dintr-un motor aspirat de 2 litri cu injecție directă complet nou care funcționează după ciclul Atkinson și două motoare electrice care dezvoltă în total 135 kW (184 CP) și 315 Nm. Honda spune că motorul termic are un randament de 41%, unul dintre cele mai ridicate din industria auto șio promite un consum mai mic de 5 l/100 km (emisii mai mici de 110 g/km CO2).
Șoferul are la dispoziție patru moduri de condus – Eco, Normal, Sport și Individual. ca și la alte modele Honda, în modul electric motorul funcționează ca generator încărcând mica baterie Li-Ion formată din 72 celule.