Peugeot 208 facelift vine cu un design mai rafinat, două propulsoare mild-hybrid, iar versiunea electrică are motor mai puternic și autonomie mai mare.
Deși un facelift devine necesar atunci când concurența are modele mai proaspete și care se descurcă mai bine la vânzări, pare că modelul 208 n-a trecut prin asta, în condițiile în care, anul trecut, a fost cel mai bine vândut model, la nivel european. Iar versiunea electrică, e- 208, a fost cel mai bine vândut model electric de clasă mică, tot la nivel european.
Chiar și așa, a venit vremea unui facelift, care schimbă simțitor aspectul micului hatch. Primul aspect pe care-l observi este grila mai mare și cu model schimbat (a ajuns până în partea de jos a spoilerului), dar și noua siglă Peugeot. Farurile au o nouă structură internă și, mai mult, gheara de leu a luminilor de zi s-a transformat în… trei gheare, pentru o prezență mai puternică la nivel vizual. Și în partea din spate sunt modificări la nivelul stopurilor, unde aceleași gheare din structura stupului s-au transformat în trei linii orizontale continue. Această semnătură luminoasă este diferită de cea implementată de facelift-ul SUV-ului 2008.
Tot acest facelift aduce și două noi culori: Agueda Yellow (culoarea mașinii din poze) și Selenium Grey, paleta de culori exterioare numărând acum șapte opțiuni.
La interior s-a modificat grafica tabloului de bord digital cu diagonala de 10 inchi, acesta fiind disponibil pentru ultimele două niveluri de echipare (pentru GT, efectul 3D este standard). Versiunea de bază, Active, rămâne cu indicatoare analogice, completate de un mic display color de 3,5 inchi. Display-ul central de 10 inchi este acum standard pe toate versiunile de echipare, în condițiile în care, până acum, primele două veneau cu display de 7 inchi. Nu lipsesc noi materiale, printre care și tapițerie din Alcantara.
Mild-hybrid și versiune electrică mai puternică
Peugeot 208 facelift este oferit, la bază, cu motorul de 1,2 litri și 75 CP, cuplat la o cutie de viteze manuală, cu 5 trepte. Mai sus găsim același motor, dar cu 100 CP și cutie de viteze manuală cu 6 trepte.
Peugeot introduce și două modele mild-hybrid. Este vorba despre versiunile 208 Hybrid 100 și 208 Hybrid 136, cuplate la o cutie de viteze e-DSC6 (cu dublu ambreiaj și motor electric integrat). Implementarea sistemului ar trebui să scadă consumul cu până la 15%. Mai mult, Peugeot spune că, în trafic urban, ambele versiuni ar fi capabile să ruleze mai mult de 50% din timp în regim strict electric.
Modelul e-208 a a fost anunțat de mai mult timp într-o configurație îmbunătățită. Astfel, motorul electric produce acum 156 CP, iar bateria mai mare, de 51 kWh permite autonomie de 400 km (WLTP). Standard, este disponibil încărcător de 7,4 kW (AC), iar opțional se poate comanda unul de 11 kW. La DC, Peugeot e-208 facelift se încarcă cu maxim 100 KW (de la 20 la 80% în 25 minute). Este exact aceeași configurație ca la noul e-2008 sau la Jeep Avenger.