La începutul lunii trecute, Renault a prezentat un facelift pentru modelul Austral. Acum, Renault Austral facelift are prețuri pentru piața din România.
La trei ani de la debutul din 2022, Renault Austral a primit haine noi, sub forma unor modificări exterioare destul de extinse, care îi schimbă semnificativ imaginea. Asta a fost și intenția francezilor, care au dorit să alinieze designul acestui model de clasă compactă la noua imagine a mărcii.
Cele mai ample modificări s-au făcut la partea frontală, unde farurile sub forma literei C au dispărut și au lăsat loc unora mici, dispuse o singură linie, iar grila a fost modificată și a primit alt model. Observați și faptul că sigla Renault nu mai “mușcă” din capotă, fiind adusă integral pe grilă. De asemenea, un element important al imaginii actuale Renault constă în luminile de zi dispuse pe verticală, sub forma marilor inversate ale siglei. Nu în ultimul rând, grila inferioară a spoilerului este acum mai mare, continuată până la extremele laterale. Și stopurile sunt complet noi: a dispărut linia în C a acestora și sunt acum mai compacte. Contrar curentului, a fost retrasă linia de LED-uri care mergea până aproape de centru, lângă siglă. Apropo de siglă aceasta nu mai este pe o zonă embosat, ci pe planul hayonului.
La interior sunt foarte puține modificări vizibile. Una dintre ele este, totuși, amplasarea unei noi camere pentru monitorizarea atenției șoferului pe montantul din față. De asemenea, francezii spun că Renault Austral facelift vine cu scaune față noi, mai ergonomice, alte chedere, pentru silențiozitate, antifonări suplimentare, ba chiar și alți suporți pentru motor, cu scopul de a atenua suplimentar vibrațiile. Tabloul de bord este neschimbat (12 inchi), la fel și cel central, care poate fi de 9 sau 12 inchi, în funcție de versiune. Francezii mai spun că Renault Austral facelift aduce și îmbunătățiri la nivelul sistemului multimedia Google Automotive.
Prețuri Renault Austral facelift
SUV-ul francez este propus în trei versiuni de echipare și două motorizări rămase neschimbate după facelift. Ambele motorizări sunt disponibile în combinație cu oricare dintre cele trei niveluri de echipare.
Nivel echipare | Motorizare | Preț | euro | ||
evolution | E-Tech full hybrid 200 | 34.600 | |||
evolution | mild hybrid 160 auto | 31.000 | |||
techno | E-Tech full hybrid 200 | 36.600 | |||
techno | mild hybrid 160 auto | 33.000 | |||
esprit Alpine | E-Tech full hybrid 200 | 39.500 | |||
esprit Alpine | mild hybrid 160 auto | 35.900 |
Motorul de bază este un mild-hybrid bazat pe propulsorul termic de 1,33 litri, care produce 158 CP și 270 Nm. Accelerația 0 – 100 km/h este posibilă în 9 secunde, viteza maximă ajunge la 175 km/h, iar consumul mediu oficial este de 6,3 l/100 km.
De cealaltă parte, sistemul full hybrid are la bază un motor de 1,2 litri și 131 CP, ajutat de două motoarele electrice: unul de 34 CP (doar generator) și unul de 68 CP (rol de generator și tracțiune). Totalul ajunge la 200 CP. Accelerați 0 – 100 km/h este posibilă în 8,4 secunde, iar viteza maximă este de 180 km/h. Bateria de 2 kWh (brut), ajută mașină se se mulțumească cu un consum mediu oficial de 4,8 l/100 km.