Considerată una dintre cele mai frumoase femei din lume, Claudia Schiffer are în spate o carieră de succes de peste 25 de ani, fiind acum noua imagine a Opel în Europa.
Claudia Schiffer va fi atracţia principală a noii campanii „It’s a German” care va avea deja premiera la posturile TV europene în ianuarie. Ea va ilustra cu farmec conceptul Opel „Made in Germany” în mai multe episoade mici şi foarte emoţionante.
GM retrage Chevrolet din Europa pentru a consolida Opel
Unicitatea modelelor Opel, create cu arta ingineriei germane şi cu concepte inteligente pentru uşi, precum cele etalate de Meriva, sau cu tehnologia tracţiunii integrale performante precum cea disponibilă pe modelul Mokka reprezintă o teme importante a campaniei TV.
Defecțiuni frecvente la Opel Astra. Raport DEKRA
La finalul fiecărei reclame, Claudia Schiffer rosteşte sloganul captivant: „It’s a German”. Şi Claudia Schiffer este încântată de primele zile de lucru în calitate de ambasador Opel: “Am filmat prima reclamă la jumătatea lunii decembrie, la Barcelona. Noile modele Opel se remarcă prin inginerie germană, dar şi prin inovaţie şi practicitate. Meriva, cu uşile din spate cu deschidere inversă este unic şi exlusiv Opel. Este fantastic pentru familii precum a mea.”
Comentarii închise.