Înmatriculările de autoturisme Dacia în Germania au crescut cu 6,7% în primele patru luni ale acestui an, față de perioada similară din 2012, ajungând la 14.609 unităţi, pe o piaţă în scădere cu 8,5%.
Cota de piaţă a Dacia în Germania s-a menţinut în perioada ianuarie – aprilie 2013 în jurul valorii de 1,5%, în condițiile în care piața a scăzut cu 8,5%, până la 958.401 unităţi, conform cifrelor furnizate de Oficiul de înmatriculări auto german.
Dacia crește pe piețele europene
Dacă analizăm doar luna aprilie, înmatriculările Dacia au urcat cu 33%, față de aprilie 2012, la 4365 de autoturisme, conferind mărcii o cotă de piaţă de 1,6%. Pe de altă parte, înmatriculările de autoturisme Renault au scăzut în intervalul ianuarie – aprilie cu 5,2%, la 35.264 de autovehicule, iar cota de piaţă a mărcii a fost de 3,7 procente.
Motoarele Dacia ajung sub capota modelelor Smart
Volkswagen s-a menţinut lider pe piaţa germană în primele 4 luni, cu o cotă de piață ce s-a ridicat la 21,6% chiar și în condițiile unui declin de 11,5% al înmatriculărilor. VW a vândut 207.108 de autoturisme. Între mărcile de import, Škoda a fost pe primul loc în aprilie, cu o cotă de piaţă de 4,5%. Cele mai mari creşteri au fost înregistrate de Jaguar (+187,6%) şi Subaru (127,6%), două mărci cu volume mici.