Mazda sărbătorește relația inseparabilă între condus și muzică și revine la Tomorrowland 2017 în calitate de partener strategic al evenimentului pentru al treilea an consecutiv. Compania japoneză vine cu un număr de elemente importante, cum ar fi Mazda Zone și scena insulă Mazda Sound of Tomorrow, la festivalul care a început ieri la Boom, în Belgia și se întinde pe parcursul a două weekenduri.
Producătorul auto neconvențional are multe în comun cu Tomorrowland, inclusiv pasiunea pentru ceea ce face și o perspectivă deschisă, care încurajează inovația. În timp ce Mazda adaugă ingredientul Jinba Ittai fiecărui vehicul, iar mașina se comportă ca o extensie a corpului șoferului, Tomorrowland oferă o atmosferă de festival de neegalat în condițiile în care Djii se conectează cu publicul și devin un tot unitar cu audiența grație muzicii lor. Ambele organizații doresc să ofere experiențe care energizează și încântă, de la mașini atrăgătoare la ambianțe de memorabile. Este o colaborare firească, la fel ca și condusul cu muzica.
Un artist care spune că a sta în spatele volanului modelului său Mazda reprezintă o sursă de inspirație, Felix De Laet (Lost Frequencies), se întoarce anul acesta la festival în calitate de ambasador Mazda. O stea în plină ascensiune în lumea muzicii dance electronică, DJ-ul belgian va performa pe scena principală de la Tomorrowland pe lângă faptul că va fi gazda propriei scene. Anul trecut De Laet a fost și mentorul finaliștilor concursului “Mazda Drives: The Sound of Tomorrow”, unde DJi din toată Europa au concurat pentru șansa să mixeze unul dintre cele șase seturi live de la scena Mazda la Tomorrowland 2016.
Mai mulți dintre câștigătorii concursului se vor întoarce weekendul acesta ca invitați ai companiei, după ce au luat parte la un road trip organizat de Mazda spre Tomorrowland. Ei și alți entuziaști au condus modele Mazda MX-5 RF și Mazda CX-3 din diferite zone din Europa până în Belgia.
Partener auto exclusiv al Tomorrowland, Mazda îi va binedispune pe invitații săi speciali în acest weekend la Mazda Zone, un spațiu ce oferă o priveliște impresionantă asupra scenei principale. Totodată, Mazda Sound of Tomorrow Island, va asigura un număr mare de artiști de vineri până duminică.
Organizat pentru prima dată în 2005, Tomorrowland a devenit unul dintre cele mai mari și importante festivaluri de muzică din lume. Cu 180.000 de vizitatori, biletele pentru fiecare dintre cele două weekenduri ale evenimentului de anul acesta (20-23 și 27-30 iulie) s-au vândut în câteva minute. Tomorroland atrage cele mai importante nume din industria muzicii și a fost numit cel mai bun eveniment în cadrul International Dance Music Awards pentru cinci ani la rând, între 2011 și 2015.