Confirmat pentru Salonul auto de la New York, care își va deschide porțile luna viitoare, Mercedes S 63 AMG Coupe vine echipat cu un motor V8 biturbo de 5,5 litri.
În continuare foarte elegantă, versiunea de top a coupeului din gama S-Class propune doar câteva detalii de design discrete care să-i sublinieze performanțele dinamice de invidiat. Este vorba despre un spoiler frontal nou, ceva mai agresiv, un set de jante spițate cu dimensiunea de 19 inchi și o evacuare dublă, cu țevi pătrate, ce flanchează extractorul de aer integrat în spoilerul spate. În rest, silueta spectaculoasă a acestui coupe a rămas neatinsă.
Mercedes GLA şi Clasa C, disponibile în România
Ca și limuzina omoloagă, Mercedes S 63 AMG Coupe dispune de serviciile unui motor V8 cu cilindreea de 5,5 litri, ce produce 585 CP și un cuplu motor maxim de 900 Nm. Tot acest pachet impresionant de putere este gestionat de o transmisie automată cu șapte rapoarte și poate propulsa mașina până la 100 km/h în doar 3.9 secunde, în cazul versiunii dotate cu tracțiune integrală 4Matic. Cei care sunt dispuși să renunțe la eficiența sistemului 4×4 în favoarea unui comportament dinamic mai entuziasmant, garantat de tracțiunea spate, trebuie să se mulțumească cu un timp de 4.3 secunde până la 100 km/h.
Supus curei de slăbire AMG Lightweight Performance, Mercedes S 63 AMG Coupe este cu 65 kg mai ușor decât predecesorul său, secretul constând în utilizarea cu mai mare generozitate a aluminiului la construcția caroseriei și a elementelor trenului de rulare, în adoptarea unei baterii litiu-ion mai ușoare, precum și în fabricarea frânelor din materiale compozite. Chiar și așa, gabaritul impozant și dotările generoase oferite duc masa până spre două tone. Dar nu e niciun motiv de îngrijorare pentru că raportul greutate/putere are valoarea de doar 3.41 kg/CP, iar motorul se laudă cu un consum mediu de numai 10,1 l/100 km (10,4 în cazul versiunii 4Matic).
Mercedes C 63 AMG, mai puternic decât niciodată
Sistemul Magic Body Control, capabil să modifice tăria amortizoarelor atunci când o cameră video identifică o porțiune de drum denivelată, dispune și în acest caz de funcția curve tilting. Aceasta presupune înclinarea cu până la 2,5 grade a caroseriei, aidoma motocicliștilor sau schiorilor care se apleacă pe viraje, pentru ca ocupanții să resimtă mai puțin accelerațiile laterale. Funcția este activă între 30 și 180 km/h și pe toate modurile de funcționare ale trenului de rulare.
Comentarii închise.