Marca franceză a prezentat astăzi noul logo Peugeot și anunță începutul unei noi ere pentru Peugeot, acum parte a grupului Stellantis.
Începând cu anul 1850, marca Peugeot a avut doar 10 logo-uri până în zilele noastre. Mai precis, până astăzi, când a fost prezentat cel de-al 11-lea, desenat de Peugeot Design Lab, studioul central de design al mărcii franceze. Noul logo Peugeot se prezintă sub forma unui cap de leu, privit din profil și încadrat pe un scut.
Și totuși, acest logo Peugeot nu este la prima apariție. Nu foarte mulți au remarcat la acea vreme că Peugeot e-Legend, unul dintre cele mai frumoase concepte Peugeot din ultimii ani, avea un alt logo, unul inspirat de istoria mărcii franceze, care a avut întotdeauna leul ca simbol central.
Ei bine, acel logo de pe concept va fi de astăzi simbolul mărcii Peugeot, pentru toate modelele noi prezentate de acum înainte, iar primul model pe care va debuta este noul Peugeot 308. Francezii nu spun mai multe despre noua generație a acestei compacte, dar ar trebui să ne așteptăm la gamaă completă de motorizări (diesel, benzină), plus o versiune electrică, cu aproximativ aceleași performanțe ca noul Citroen e-C4.
Cu campania Lions of our time, prima campanie de marcă Peugeot din ultimii 10 ani, producătorul francez invită clienții mărcii să recâștige controlul asupra celui mai prețios bun: timpul, pentru ca acesta să devină un timp de calitate, mai experimental și mai bogat, spun francezii, care adaugă faptul că toți cei care trec pragul concesionarilor Peugeot vor avea parte de o nouă experiență, care suprinde legătura cu trecutul și planurile pentru viitor.
Totodată, Peugeot spune că se consideră o marcă atemporală, cu aspirații premium, care va miza pe o puternică legătură cu trecutul, chiar acum când lumea privește mai mult la viitor și la noile sisteme de propulsie, capitol la care Peugeot este în prim-plan cu două modele electrice și tot atâtea din gama de utilitare.