Skoda Kodiaq a fost apreciată încă de la lansarea din 2016, până acum fiind vândute în jur de 850.000 de unități. Acum a venit momentul pentru generația a doua care a crescut în dimensiuni și a primit motorizări electrificate, atât mild hibrid cât și plug-in hibrid.
La exterior, Kodiaq are o prezență mai impunătoare, având arcadele roților ușor pătrățoase, iar farurile Matrix LED care promit să lumineze cu 15 % mai bine ca generația anterioară și grila frontală luminată pe orizontală îi conferă o anume agresivitate. De asemenea, oglinzile, bara din față și din spate sau liniile plafonului și ale capotei au fost redesenate, reușind astfel să reducă la 0.282 coeficientul de frecare.

Skoda Kodiaq
Dimensiunile exterioare au crescut și ele, noua generație fiind cu 6 centimetri mai lungă decât predecesorul, având 4.758 mm și un ampatament de 2.791 mm. Înălțimea de 1.659 mm rămâne neschimbată, dar lățimea de 1.864 mm rezultă într-un interior mai spațios. Spațiul la cap pentru pasagerii de pe al treilea rând de scaune la versiunea cu șapte locuri a crescut și el la 920 mm, iar volumul de încărcare pentru această versiune are 340 litri cu toate scaunele pe poziție și 845 litri cu ultimul rând rabatat. Versiunea cu cinci locuri are un volum de încărcare de 910 litri care se poate extinde însă până la 2.105 litri dacă se rabatează bancheta.
La interior, Kodiaq afișează noul interior redesenat de la Skoda, având în centrul bordului un ecran tactil de 13 inchi. Sub acesta sunt prezente niște butoane rotative smart cu afișaj digital ce pot fi folosite la setarea climatizării sau la acționarea altor funcții ale vehiculului. Instruentarul de bord este format dintr-un ecran de 10 inchi, iar în premieră pe acest model, avem posibilitatea de a opta și pentru head-up display. De asemenea, în consola centrală găsim porturi de încărcare Type C de 45 de W, dar și două spații pentru încărcare prin inducție ce au și funcție de răcire a telefonului.

Skoda Kodiaq
A venit momentul să vorbim și despre sistemele de propulsie ale noului model. Pentru prima dată, este diponibilă pe Kodiaq și versiunea iV, adică un sistem plug-in hibrid cu un motor pe benzină de 1,5 litri ce livrează 150 de CP (110 kW) ce funcționează concomitent cu un motor electic care este conectat la o baterie de 25,7 kWh și promite o autonomie complet electrică în jur de 100 km, suficient pentru o navetă zilnică de acasă la birou. Puterea întregului sistem este de 204 CP (150 kW), iar cuplul maxim de 350 Nm. Kodiaq iV poate fi încărcat rapid în aproximativ 25 de minute de la 10 la 80 % pe DC cu o putere maximă de 50 kW. Pe AC, puterea de încărcare este de maximum 11 kW, ceea ce se transmite într-o încărcare de la 0 la 100 % în două ore și jumătate. Dezavantajul la această versiune este dimensiunea portbagajului, care este redusă la 745 litri datorită poziționării bateriilor.
Pe noua geneație găsim și un sistem mild hibrid cu arhitectură de 48 V în cazul motorizării de bază de 1,5 litri, 150 CP și 250 Nm cuplu ce este disponibilă doar cu tracțiune față. Există și un propulsor diesel de 2,0 litri pentru versiunea cu două roți motrice, acesta având 150 CP și un cuplu de 360 Nm. Motorizările de top, 2,0 TSI de 204 CP și 320 Nm sau 2,0 TDI de 193 CP și 400 Nm cuplu vin doar cu tracțiune integrală și transmit puterea prin intermediul unei cutii automate DSG.












