Home Știri Vârtejul noutăților: Lexus LFA Art Car, Mercedes-AMG C 63 facelift și Range Rover MY2019

Vârtejul noutăților: Lexus LFA Art Car, Mercedes-AMG C 63 facelift și Range Rover MY2019

de Aurel Niculescu

Artistul portughez Pedro Henriques a creat pentru Lexus un LFA Art Car menit să celebreze 10 ani de modele „F” de performanță, în timp ce Mercedes-Benz și Land Rover dezvăluie versiunile îmbunătățite ale gamelor C 63 și Range Rover.

Lexus va prezenta noul LFA Art Car la competiția de 24 de ore de la Spa, unde va intra oficial în competiție cu ajutorul modelului RC F GT3 – iar expresia artistică nu o putem numi altfel decât… moderată. În cazul în care visați la un model GT nou-nouț, atunci Mercedes vă sare în ajutor – constructorul german a anunțat prețurile pentru al său AMG GT 4-Door Coupe, cu versiunea GT 63 pornind de la €150,118, GT 63 S de la €167,016 și exclusivistul Edition 1 de la €185,342.



Rămânem în sfera de influență Mercedes-AMG, deoarece subsidiarul din Affalterbach tocmai a lansat versiunea facelift pentru întreaga gamă C 63 – Saloon, Estate, Coupé și Cabriolet. Ele vin cu un design exterior revizuit subtil (se aliniază identității AMG cu grila radiatorului dotată cu elemente verticale, nu orizontale, plus noi jante și un spate refăcut), un interior modernizat (noi finisări, instrumentar de bord complet digital de 12,3 inch, noua generație de volane AMG, etc.) și o agilitate îmbunătățită (transmisia MCT 9G mai rapidă, Torque Vectoring pentru axa spate, etc.). Ca de obicei, sub capotă se află propulsorul de 4 litri V8, care oferă 476 sau 510 CP în funcție de versiune.


https://youtu.be/6YjlbQWHPjM
Luxosul Range Rover pare pregătit să devină și mai rafinat odată cu actualizările recente operate de compania britanică – totul pentru un preț modic ce pornește, acasă, de la £81,900! Noutățile absolute includ introducerea unui propulsor twin-turbo SDV6 de 3 litri (la fel ca pe RR Sport, dar cu un plus de putere pentru prestanță adițională) care dezvoltă 275 CP și 625 Nm, consumul mediu fiind de 7,7 litri / 100 km. Versiunea SDV8 diesel are parte în schimb de o cutie automată cu opt rapoarte modernizată, în timp ce Range Rover beneficiază și de adăugarea sistemului Adaptive Cruise Control cu funcție Stop and Go, dar și Steering Assist. În plus, clienții din China ai modelului P400e au parte de acum și de sistemul Predictive Energy Optimisation (PEO).



 

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.