Lansat în vara lui 2022, limuzina fastback electrică Hyundai Ioniq 6 a suferit un facelift la mai puțin de 3 ani de la lansare care a fost prezentat la salonul de mobilitate de la Seul.
Caracterizată printr-un Cx de numai 0,21, Hyundai Ioniq 6 s-a remarcat printr-un consum extrem de redus, similar cu a unei Dacia Spring. Hyundai face acum un pas mai departe și adoptă noua linie de design „Pure Flow, Refined” care se remarcă prin linii mai fluide și proporții armonizate, oferind o siluetă elegantă și echilibrată.
Atât partea frontală, cât și cea posterioară au fost optimizate pentru un aspect modern și high-tech, cu lumini de zi cu LED și blocuri optice principale mai subțiri. Elementele orizontale ale designului creează o postură mai lată, în timp ce bara de protecție din spate este completată de un element cromat modern. Capota mai înalță și profilul extins, alături de un design inspirat de un bot de rechin, creează o siluetă elegantă, optimizată pentru aerodinamică. Elementele negre de pe partea inferioară a caroseriei se prelungesc până la portiere, accentuând fluiditatea formei. Spoilerul proeminent al generației anterioare a fost înlocuit cu un spoiler tip „ducktail” extins, păstrând performanțele aerodinamice și obținând o siluetă mai lină si mai rafinată.
Interiorul noului IONIQ 6 păstrează conceptul de „Mindful Cocoon”, punând un accent mai mare pe confort și experiența intuitivă a utilizatorului. Cabina include un volan redesenat, materiale premium pentru panourile ușilor, o consolă centrală optimizată pentru o funcționalitate superioară și un display de climatizare mai generos, pentru o utilizare mai facilă.
Prezentat alături de noul Ioniq 6, modelul Ioniq 6 N Line moștenește ADN-ul de design al RN22e Rolling Lab, lansat în 2022, adăugând o notă distinctă și dinamică. Pentru a evidenția caracterul agresiv și sportiv al modelului N Line, barele de protecție față/spate adoptă un design sculptural în formă de aripă. Această abordare, combinată cu o linie laterală pronunțată, oferă modelului o postura joasă și sportivă.
Mai mult, utilizarea extensivă a elementelor negre în partea din spate, inspirate de RN22e, contribuie la proporțiile dinamice ale IONIQ 6 N Line. Designul bidimensional al stopurilor cu tehnologie Parametric Pixel accentuează estetica digitală.
Noul Ioniq 6 va fi disponibil și în România la începutul anului 2026.
Hyundai Motor a oferit și un teaser al viitorului Ioniq 6 N în timpul prezentării de la Seoul Mobility Show, sugerând apariția unui streamliner electrificat de înaltă performanță în viitorul apropiat. Deocamdată nu s-au dat mai multe detalii dar ne așteptăm la o putere de 650 CP similară celei de la Ioniq 5 N.