Kia a operat un facelift celui mai mare SUV al său european, cu motoare termice. Kia Sorento facelift adoptă un design în linie cu cel al ultimelor modele.
După trei ani de prezență pe piață a celei de-a patra generații Sorento, Kia a venit cu un facelift nu doar consistent, ci unul care schimbă aproape complet imaginea SUV-ului de clasă medie. Kia Sorento facelift adoptă un design al părții frontale care seamănă cu cel al noului EV9, dar și al ultimelor modele Kia. Schimbarea este drastică, în condițiile în care farurile până acum dispuse pe orizontală s-au transformat în unele pe verticală, subțiri, formate din câte patru unități LED pe fiecare bloc optic. Acestea sunt completate de linia LED-urilor de zi, acum mult mai completă, formată din trei segmente unite, plasate în partea superioară a farurilor, care dau impresia unui efect 3D. Această schimbare a dus și la modificarea grilei, inclusiv a modelului acesteia, dar și priza de aer din partea inferioară a fost redesenată. Și capota este puțin modificată, fiind adoptată și nouă siglă a mărcii coreene.
Spatele a păstra stopurile împărțite pe caroserie și hayonul, dar acestea sunt acum conectate de o linie LED, care schimbă semnătura luminoasă. Și aici avem noua siglă, iar numele modelului nu mai este scris pe centrul inferior al hayonului, ci grupat, în partea stângă. De asemenea, protecția cu aspect cromat din partea inferioară este acum mai restrânsă.
La interior s-a întâmplat ceea ce era de așteptat. Planșa de bord a fost aproape complet redesenată pentru a comoda noul display curbat care a debutat pe modelul EV6. Acesta reunește sub aceeași suprafață tabloul de bord de 12,3 inchi și ecranul multimedia cu aceeași diagonală. Aeratoarele centrale verticale au fost eliminate lăsând loc unora orizontale, disimulate în corpul planșei de bord. De asemenea, cele laterale sunt acum dintr-un singur corp, nu împărțite în două secțiuni, ca până acum.
La acest moment nu se știe nimic despre gama de motorizări, dar aceasta va rămâne, probabil, neschimbată. Asta înseamnă hibridul cu motor de 1,6 litri T-GDI cu 230 CP, PHEV-ul cu același motor, dar cu un motor electric de 91 CP, care duce puterea ansamblului la 265 CP și dieselului de 2,2 litri și 194 CP. În prezent, în România, Kia Sorento este disponibilă doar cu motorizarea diesel.