Home Modele noi Oficial: Noul Volkswagen Multivan, acum și în versiune PHEV

Oficial: Noul Volkswagen Multivan, acum și în versiune PHEV

de Dan Damian
noul Volkswagen Multivan

Divizia de vehicule comerciale Volkswagen a prezentat noua generație a modelului Volkswagen Multivan, pe care îl aliniază trendului actual al electrificării.

Noua generație Multivan se prezintă cu un design complet nou, pe care Volkswagen a reușit să-l facă să arate destul de dinamic pentru dimensiunile și clasa mașinii. Și nu doar atât, pentru această generație designerii s-au inspirat din tradiția de 70 de ani a acestei familii de modele. De exemplu, linia laterală mediană, care împarte în două generoasa suprafață laterală, este folosită acum atât pentru a crea cursivitate până la nivelul farurilor, cât și pentru a separa cele două culori în care este oferit noul Volkswagen Multivan. Farurile înguste folosesc, evident, tehnologia LED și există acum și o bară LED care unește cele două faruri. Se mai remarcă imediat reducerea suprafeței prizelor de aer din față, mai mici și integrate într-un spoiler unitar. Este, de fapt, un tribut adus primelor 3 generații, care avea motorul în spate, dar și epocii electrificării.

noul Volkswagen Multivan

Infuzia de tehnologia este una majoră, aproape toate sistemele disponibile pe autoturismele Volkswagen fiind prezente și la bordul lui Multivan. Mai mult, portierele laterale glisante pot fi deschise, la fel ca și hayonul, fără contact, doar cu o pișcare a piciorului sub mașină.

Noul Volkswagen Multivan are 4.973 mm lungime, 1.941 mm lățime și 1.903 mm înălțime, ampatamentul fiind de 3.124 mm. Este așadar mai spațios la interior, unde Volkswagen a păstrat și îmbunătățit sistemul inteligent de culisare a scaunelor. Modelul german este disponibil în diferite configurații, cu până la șapte locuri. În timp ce cele 7 scaune individuale din spate pot fi mutate sau scoase, cele de pe al doilea rând se pot roti la 180 grade pentru o atmosferă fie de vacanță, fie de conferință. Măsuța pliabilă centrală, plasată tot pe șine, poate culisa din spate până an față și poate chiar deveni consolă centrală între cele două scaune față. Asta pentru că între cele două scaune față nu mai există frână de parcare, ci un spațiu prin care chiar poți trece ușor din spate în față sau invers.

interior noul Volkswagen Multivan Tabloul de bord este digital (10,25 inchi), cum era de așteptat, iar display-ul multimedia (10 inchi) oferă conectivitatea pe care o ai și în autoturismele Volkswagen. Schimbătorul cutiei de viteze DSG, cu 7 trepte, a trecut la un design minimalist.

Primul PHEV

Noua generație Multivan este prima care va fi oferită într-o versiune electrificată (eHybrid) și asta datorită platformei MQB pe acre este construită noua generație. Vorbim despre un PHEV al cărui motor pe benzină, de 1.4 litri TSI, cu 150 CP, cu un motor electric de 85 kW, pentru un total de 218 CP. Motorul electric este alimentat de o baterie de 13 kWh, plasată în podeaua plată a mașinii.

Gama de motorizări convenționale este formată din motoarele pe benzină, de 1,5 litri TSI cu 136 CP și cel de 2 litri TSI, cu 204 CP. Anul viitor va sosi un turbodiesel de 2 litri și 150 CP, dar și unul de 200 CP. Toate aceste motorizări sunt oferite cu cutia DSG în echiparea standard.

 

 

 

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.

Acest site utilizeaza "cookies". Accept Ce înseamnă "Cookie"?