McLaren aplică un facelift substanțial la modelul său din gama Super Series. Noul McLaren 750S este mai ușor și mai puternic decât predecesorul său McLaren 720S iar 30% din componente sunt noi sau schimbate.
McLaren este recunoscut pentru construcția ușoară. Englezii și-au depășit încă o dată limitele și au reușit să construiască un supercar și mai ușor. Fără lichide, noul McLaren 750S cântărește numai 1277 kg, ceea ce îi conferă un raport masă/putere de numai 577 kg/tonă. Astfel, McLaren 750S este cu 193 kg mai ușor decât cel mai apropiat competitor.
Pentru prima oară, McLaren lansează în același timp și versiunea Spider, care beneficiază de un acoperiș rigid retractabil. Deoarece structura monococă din carbon nu necesită ranforsări suplimentare, versiunea Spider este de asemenea foarte ușoară cântărind la gol fără lichide 1326 kg, ceea ce corespunde unui raport masă/putere de 566 kg/tonă.
Acoperișul rigid se poate deschide în numai 11 secunde până la o viteză de 50 km/h.
Dacă comparăm cu predecesorul său 720S, 750S are o masă la gol (DIN) de 1389 kg, fiind cu 30 kg mai ușor. Acest lucru a fost posibil deoarece scaunele de curse din carbon sunt cu 17,5 kg mai ușoare decât cele de bază de la 720S, iar noile jante forjate ultraușoare cu 10 spițe disponibile standard sunt cu 13,8 kg mai ușoare.
Suspensie revizuită
Cunoscutul tren de rulare Proactive Chassis Control a fost revizuit: arcurile față sunt mai moi, iar cele spate sunt mai tari, aderența pe față a îmbunătățită datorită modificării geometriei suspensiei și lărgirii ecartamentului față cu 6 mm.
A treia generație a trenului de rulare Proactive Chassis Control se bazează în continuare pe sistemul hidraulic de control al amortizoarelor cu arcuri pasive și amortizoare semi-active (cu compresie și destindere complet controlabile) și nu are nici bare stabilizatoare și nici diferențiale blocabile, a căror funcție a fost înlocuită de Torque Vectoring. De asemenea, a fost păstrată direcția electro-hidraulică.
30 CP în plus
Motorul V8 bi-turbo de 4 litri are turbine mărite, pistoane mai ușoare iar sistemul de evacuare este cu 2,2 kg mai ușor. Cu 750 CP și 800 Nm, motorul lui 750S este chiar mai puternic decât cel termic din P1 (737 CP și 720 Nm). Astfel, McLaren 750S accelerează de la 0 la 100 km/h în numia 2,8 secunde și ajunge la 200 km/h în 7,2 secunde și la 300 km/h în mai puțin de 20 secunde.
Nou este sistemul McLaren Control Launcher care permite șoferului să salveze o configurație pentru transmisie, motor, agilitate, aerodinamică. Ca și la alte modele McLaren, volanul nu are niciun buton pe el fiind destinat exclusiv condusului și acum este reglabil electric din standard.