Dongfeng, partenerul lui Renault în China, a lansat în China o copie a lui Dacia Spring, numită Dongfeng Nano Box, cu un design mai atractiv și o planșă de bord mai modernă, pentru un preț mai mic de peste două ori decât al Daciei Spring.
Dacia Spring este produsă în China în uzina care aparține lui Dongfeng, partenerul lui Renault în China. Acolo se construiesc de fapt mai multe copii ale lui Spring care se numesc Renault City K-ZE, Aeolus EX1, Fengxing T1, Fengguang E1, and Venucia e30. Istoric vorbind, prima a fost Renault City K-ZE care este versiunea electrică a lui Renault Kwid, dezvoltat de Renault inițial pentru piața indiană și având motor termic.
Între timp, Dongfeng și-a lansat propriul model de Spring care se numește Dongfeng Nano Box. Surpriza este că modelul chinezesc arată mai bine decât Dacia Spring iar interiorul este mai modern.
La exterior, farurile celor două modele sunt identice însă modelul chinezesc are o grilă a radiatorului mai îngustă și practic, farurile formează cu grila radiatorului o linie continuă, ceea ce îi conferă un aer mai modern.
Marea diferență este la interior unde modelul chinezesc are un design mai atrăgător. Dongfeng Nano Box vine cu un tablou de bord complet digital de 7 inchi, iar sistemul multimedia are un display extralat de 10 inchi, în locul celui de 7 inchi în format 4:3 de la Spring. De asemenea, modelul chinezesc dispune de o consolă centrală înaltă și astfel schimbătorul de viteze rotativ este plasat mult mai la îndemână decât la Spring.
Deocamdată, Dongfeng Nano Box este disponibil doar cu motorul de 45 CP în combinație cu aceeași baterie de 27,2 kWh de la Spring. Marea surprinză este însă prețul. În China, versiunea de bază costă 8.900 USD (8.200 euro). Există apoi un nivel intermediar la prețul de 9.200 USD (8.500 euro), iar modelul de top costă 9.650 USD (8.900 euro).
În România, noua versiune de bază a lui Spring, Essenrtial, cu același motor de 45 CP costă 20.800 euro, adică mai mult decât dublșu față de cea mai scumpă versiune Dongfeng Nano Box.