Home Modele noi Microlino 2.0 este disponibil și în România

Microlino 2.0 este disponibil și în România

de Răzvan Măgureanu
Microlino 2.0

Modelele Microlino 2.0 pot fi cumpărate de acum și în România și beneficiază de bonusul Rabla Plus. La salonul de la Geneva a debutat și versiunea Microlino Lite, conform specificației L6e, care poate fi condusă și cu permis categoria AM de la 16 ani.

Firma Microlino AG aparține familiei elvețiene Ouboter și produce într-o uzină din Torino, Italia, modelul Microlino 2.0 care este un remake după Isetta, vehiculul construit în anii 50 de către BMW sub licență de la producătorul Rivolta.

Microlino păstrează alura lui Isetta și modul de acces prin ușa frontală, mașinuța cu două locuri măsurând 2,52 metri lungime, 1,47 metri lățime și 1,50 metri înălțime. Volumul portbagajului însumează o valoare neașteptat de bună, de 230 litri.

Microlino 2.0 este disponibil cu un motor de 12,5 kW (17 CP) și 89 Nm combinat cu o baterie Li-Ion având trei capacități – 5,5, 10,5 și 15 kWh care îi conferă o autonomie de 93, 177, respectiv 228 km.  Bateria de 5,5 kWh se încarcă cu 1,35 kW, în 4 ore, în timp ce bateriile de 10,5 și 15 kWh se încarcă cu 2,6 kW în 3, respectiv 4 ore. Microlino 2.0 acceelerează de la 0 la 50 km/h în 5 secunde iar viteza maximă este de 90 km/h.

Patru echipări disponibile 
Poate fi comandat cu echipările Urban (disponibilă cu bateria mică), Dolce (disponibilă cu toate cele trei baterii), Competizione (disponibilă cu bateriile mai mari, de 10,5 și 15 kWh) și seria limitată Pioneer (disponibilă cu bateria medie de 10,5 kWh).

Echiparea de bază Urban pornește de la 18.990 euro (13.890 euro cu Rabla Plus) și include vitezometru și ecran tactil central, tapițerie textilă neagră, lumini LED, și încălzire. Interiorul Urban Premium (590 euro) vine cu tapițerie Torino gri închis și cusături constrastante albe, tablou de bord îmbrăcat în țesătură gri deschisă cerată. Acoperișul retractabil costă extra 590 euro. Este disponibil cu două culori Santorini White și Amsterdam Orange.

Echiparea Dolce promovează un stil retro și este disponibilă în cinci culori (Zurich Blue, Milano Red, Paris Mint, Amsterdam Orange și Santorini White), prețurile pornind de la 20.990 euro (15.890 euro cu Rabla Plus). Dolce are standard acoperiș retractabil, volan în piele eco, închidere soft close, iar opțional se poate comanda interior Doilce Premium (590 euro). prețul de 20.990 este pentru bateria mică, bateria de 10,5 kWh costă 1500 euro extra iar cea de 14,4 kWh 3000 euro în plus față de prețul de bază.

Echiparea Competizione vine cu trei culori mate (London Green, Berlin Antracit, Gotham Black), lumini cu LED față și spate, detalii cromate, trapă și două interioare premium cu tapițerie textilă sau din piele vegană. Prețurile pornesc de la 22.990 euro, interiorul Competizione Premium costă 590 euro, iar upgrade-ul de la bateria de 10,5 kWh la cea de 14,4 kWh costă 1500 euro.

Seria limitată Pioneer costă de la 23.900 euro și este o serie limitată de 999 exemplare fiind diponibilă în culorile Atlantic Blue și Torino Aluminium mat.

Cu motorul de 12,5 kWh, Microlino 2.0 se încadrează în clasa de vehicule L7e,  care desemnează vehicule cu motor termic sau electric de maxim 15 kW și o masă de maxim 400 kg (fără baterii dacă mașina este electrică). Acestea se pot conduce și cu permisul categoria B1, începând de la 16 ani.

La salonul de la Geneva a fost prezentată și versiunea Lite, care are viteza maximă limitată la 45 km/h, putându-se astfel conduce și cu permis categoria AM de la 16 ani. Aceasta este combinată cu bateriile de 5,5 kWh și 10,5 kWh, care îi conferă o autonomie de 93 respectiv 177 km. Această versiune va fi disponibilă din iunie 2024.

Microlino 2.0Microlino 2.0Microlino 2.0Microlino 2.0Microlino 2.0Microlino 2.0Microlino 2.0Microlino 2.0Microlino 2.0Microlino 2.0Microlino 2.0Microlino 2.0

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.