Constructorul francez a prezentat Peugeot 508 facelift, un update necesar, care aduce modelul de clasă medie la imaginea actuală a mărcii.
Au trecut deja cinci ani de la debutul actualei generații 508 și era timpul pentru un facelift, mai ales că, între timp, limbajul de design Peugeot a evoluat. Astfel, Peugeot 508 facelift vine, cum era de așteptat cu nouă grilă al cărei design face corp comun cu spoilerul, dar și cu noul logo Peugeot. Farurile au înălțimea mai mică, în stilul celor de la noul Peugeot 408 și au trecut la luminile de zi cu trei colți de leu, în loc de unul. De asemenea, stopurile au o altă semnătură luminoasă, tot cu trei elemente și semnalizare dinamică. Au apărut și noi modele de jante, dar și trei culori noi: Okenite White, Eclipse Blue și Titanium Grey. Evident, faceliftul este aplicat atât berlinei, cât și versiunii break.
La interior, tabloul de bord digital a primit un alt layout, mai modern, iar conceptul i-Cockpit oferă noul Peugeot i-Connect Advanced, care implică un display central de 10 inchi, cu navigație, comenzi vocale în limbaj natural, conectivitate wireless și update-uri OTA. O modificare importantă constă în eliminarea schimbătorului stil joystick și implementarea noii taste de control a transmisiei automate cu 8 trepte (standard) pe care am văzut-o la modelul mai noi. Francezii spun că au crescut calitatea materialelor și oferă acum scaune față certificate AGR, cu 8 programe de masaj (trei dintre ele fiind noi).
Nici o schimbare la nivelul gamei de propulsoare. La bază este oferit motorul de 1,2 litri PureTech, cu 130 CP, apoi urmează diesel-ul de 1,5 litri și 130 CP și cele două modele PHEV pe care le știm: cel de 180 CP (motor termic de 1,6 litri cu 150 CP și motor electric de 81 kW) și versiunea mai puternică, cu 225 CP (motor termic de 1,6 litri și 180 CP, plus motor electric de 81 kW). Ambele versiuni au baterie de 12,4 kWh și oferă 64 km autonomie electrică.
Un model aparte, care a trecut și el prin facelift, dar are o grilă cu altfel de design este Peugeot 508 PSE (Peugeot Sport Engineered). Acesta este și cel mai puternic model, cu 360 CP obținuți dintr-un motor termic de 200 CP și două motoare electrice: 81 kW pe puntea față, integrat în transmisia e-EAT8 și 83 kW pe puntea spate. Aceasta este și singura versiune cu tracțiune integrală din gama 508.
La nivelul sistemelor de asistență sunt doar câteva upgrade-uri. Peugeot 508 facelift poate fi echipat cu cruise control adaptiv (Stop & Go), menținere activă pe bandă. frânare automată de urgență (sistemul detectează și bicicliștii și pietonii, între 7 km/h și 140 km/h, atât ziua cât și noaptea).